Thursday, January 29, 2009

cek stor...




salam....kami pergi cek stor lagi hari jumaat...before semua pulang ke kampung masing untuk cuti..kami sempat meluangkan mase nak cek stor same2...bagus betul kwn2 aku ni...
banyak barang yang kena cek..so kami mulakan kerja pada pukul 3ptg...
aku bahagian biro kahs..so kena cek pasal wire....pasal lampu,generator dan ade lagi barang yang kena cek la..banyak sungguh baramg kena cek wow....tp alhamdulillah semua kawan2 aku bagi komitmen..so kerja jalan dengan lancar...
yang mantap nye lagi..fasi2 kami datang smae tolong kami cek barang...
aku dah cek semua lampu2 yang nk bwk nnt...generator pun ok...tinggal kena beli myk 2t and petrol jer...
fuh...
masa cek stor,aku tgk semua kwn aku sibuk buat kerja...bagus nye...semua semagat nak m'jaya kan first camp kami...
disamping itu, aku nampak kami semua ni makin rapat...hubungan kami semakin mantap...
hahaha...
ape yang pentin KERJASAMA!!

5 comments:

wegreentheearth said...

cek stor ke cek barang?
nape gambar senget2?
hahaa...

kosong said...

haha.ntah alip o.petrol n 2t bukan aku dah beli ke?

Apize said...

nak bagi soalan ni. (jawapan bagi kat kak Lenny) - Apa beza FASILITATOR dengan INSTRUKTOR? Abg2 and Kakak2 PERLU Fasi atau Instruktor?

PERLU UiTM said...

Tahniah atas kewujudan blog ini. Semoga blog ini kekal.

Good Luck untuk program First Camp ini. Semoga dapat belajar dan seterusnya mengaplikasikan apa yang dipelajari.

olie_8 said...

yg aku xphm nye npe ko letak pix e'in lak..hahahha