Friday, February 6, 2009

dah nak siap dah....

salam sume...
lama tak tulis blog ni...
biasa la..bz lorh...outdoor ye psal la...banyak kerja kena buat....
so kali ni aku nak tulis report pasal tugas aku..aku biro tugas2 khas..
wah..ingat senang je kerja ni..
tp banyak gak keja..memamng banyak pun...
so setakat ni,aku boleh kata kerja aku 80% dah siap....
aku dah cek lampu..lampu akan aku bawak 20..so aku dah cek..sume ok!
aku pun dah cek pasal wiring...wiring pun ok..and aku dah beli wire sepenjang 50meter..
barang2 di fakulti pun aku dah pinjam..tp malangnya tak dapat semua....ni list barang2 yang aku nak pinjam kt fakulti...

lcd = 1 unit
white board = 1 unit
white screen = 1 unit
PA system = 1 unit
mikrofon = 1 unit
walkie talkie = 5 unit
pemadam api = 1 unit
haler = 1 unit

so ni la brg yg aku nak pinjam..tp xdpt semua la...brg2 yg x dpt white board,white screen,pemadam api..
xdpt atas alasan t'had...haih....
tp aku dah pun cari solution die..white board and white screen aku jumpe kat dalam stor....
dan pemadam api pulak aku pinjam kat unit keselamatan...BAIK SUNGGUH ORANG KAT UNIT KESELAMATAN....diorang bagi layanan yang memuaskan la...even kena tunggu lama nak dapatkan kelulusan pinjam barang,tp aku ttp relax...hahaha....
so abis cite tu..
aku kena hantar servis generator pulak...aku dah hantar generator kat klang..dia cakap boleh siap sebelum kita masuk camp..mintak2 la siap cepat...amin....
kalau tak,kena la sewa....haih......
aku jugak ditugaskan utk membuat list name untuk khemah..
tp darlene and zoey tolong aku buat kan...
tq geng!!;)
so ni saj report aku kali ni..semoga first camp kami berjaya...amin..
chill jer....
;)

3 comments:

NaD said...

haii
emm good alipp
kteorg sokong laaa
hahaha nisb baik jmpa jgk pemadam api..kalo x ape2 mgkin terjadi kn..
by da way, lets built a strong team together..apa yg penting kerjasama!

~izHa ChiCkY NunU~ said...

gud luck

ad_chester said...

woi aku rsa ko kna cter r ko p amik brg2 2 smue ngan saper n nek ape..bru dowg taw agi btpa sshnyer ko n owg 2..