Tuesday, March 3, 2009

kayaking di tasik shah alam!!


salam....hari selasa next week kami telah mejalankan aktiviti kayak!so mcm biasa....kami berkumpul di stor seawal 6.30 pg di stor utk mengangkat barang2 yang akan dibawa....so semua pun menepati masa dan berkejasama mengangkat barang2 seperti kayak,boat,enjin boat,fly sheet, safety jaket and mcm2 lagi la...kami berkejasam mengangkat barang2...so kami tiba di tasik s.alam lebih kurang pukul 8.30 pg..so mmg on time la...
aktiviti kayak di mulakan dengan briefing yang diberi oleh cik hisyam....
cik hisyam menerangkan pasal kayak,pasal barang2,pasal skill2 nak kayak...so kami mendengarnya dengan penuh fokus...huhuhuuhu...so lepas tu,kami breakfast dulu..cz tak mkan pape lagi pun daripada kat stor lagi....kami makan roti jer..cukup la nak alas perutkan..banyak2 nanti susah lak nak kayak...so lepas tu kami membuat warm up la...abg shaun yang conduct kami pagi tu..
so lepas warm up,apa lagi...kami pun berkayak la!so partner aku haritu aiman...huhuhhu...ok la partner dengan dia..just dia nni kadang2 susah nak serius ckit....so masa atas kayak tu...kami pun try la skill2 yg d'ajar...
best gak buat capsized.....even air tasik tu bkn elok sgt..tp die ye feeling best la...hahhaa....
so apa yg aku dpt drpd aktiviti kayak ni..aku dapat camne nak kayak..cz aku tak penah kayak pun b4 dis...pastu kerjasama gak penting dlm aktiviti ni...contoh nya..masa buat mini ekspidisi..kita tak boleh tinggal kawan2 kita kat belakang...kita kena la sama2 pergi,sama2 selamat balik..baru la MANTAP!!then aku komunikasi jugak penting dalam aktiviti kayak ni...
so lepas aktiviti kayak habis..kami bersama2 mengemas barang2 kat stor..then kita lunch sama2....makan nasi goreng daging merah..kitaorg kongsi duit beli la...hahhaa...best makan ramai2 ni...so ni saje report aku untuk kali ini...
chill jer...
;)

2 comments:

-sOutherN_Sh@rK- said...

makan ckup x? lau xcukup jom p sek 2.. leh belanje aku... hahaha...

-sOutherN_Sh@rK- said...

makan ckup x? lau xcukup jom p sek 2.. leh belanje aku... hahaha...