Friday, April 10, 2009

belated bezday.....


salam....haih....aku boleh lupa plak 8april haritu birthday member aku...
haih....dah la roomate aku...nasib baik masa tengahari tu baru aku ingat la...lupa seh....hah..disini aku nak bgtau 8april haritu hari jadi kawan aku iaitu MOHD SAUFEE.....so hapy belated birthday pi..moga pnjg umur murah rezeki...aku tak ada hadiah la...so just hope our friendship never end k....so pagi tadi aku nak buat something kat dia...sbg hadiah la..lepas test economy tadi..aku pergi kat depan kelas...aku buat suprise sikit la untuk dia...aku bgtau kt rakan2 kelas kita dah lupa bezday sopi la...so kiteorg nyanyi lagu hapy bezday untuk dia....so pi,tu je hadiah aku untuk ko k...hahhah....tp aku nampak ko suka sangat td..hahha...nak menagis..terharu la tu..hahha...so kepada pembaca2,wish la hapy belated berthday kat sopi k...
chill jer....

1 comment:

saufee said...

askum salam 165 alip, thank lip, coz wish bfdy aku, aku x kisah sbnrnya klau korg x ingat bfdy aku, tpi ko bt aku terharu n mcm nk nangisla ko bt suprise ari tu..btw ko sahabat yg baik lip, aku dah angap ko cam adik bradik aku sndri..brw thank lagi skli lip...