Sunday, April 12, 2009

budak-budak baru nak masuk





salam.....semalam..hari sabtu...11april..ada interview untuk kemasukan sesi julai di stadium uitm...ni interview fakulti sains sukan dan rekreasi la...aku pergi pagi tu..saje..tinjau2....wah..kali ni fitness test diorang lain daripada yang aku kena dulu..endurance test dioarng pakai bleep test.....fasi2 yang jaga pulak senior2 aku part4...ramai betul la budak2 kali ini....parents pun same datang bg support kt anak2 mereka.....tp time aku pergi interview dulu..aku pergi sorang je...parents aku tak ikut pun..abg sepupu aku yang tolong hantar..hal ni kerana masa tu aku dalam squad national kan..so aku dari tempat traing terus je pergi interview...huhuhu....tp nampak bersemangat budak2 ni...sampai yang jatuh2 pun ada.....tak kuang gak yang injured....sibuk jugak la physio fakulti,cik mat.....hehhe...
nak jadi cerita,tengah syok aku duduk tengok diorang wat test,ade sorang pak cik datang kat aku..dia tanya aku belajar kt sini ke..then aku cakap ye la,aku budak sportrec la..so dia mintak tips sikit la...cam mana time interview nanti...ape yang panel akan tanye la..nak kena buat camne la..hehehe....so aku bgtau la berdasarkan pengalaman aku....then dia cakap ape tau....dia mintak aku tolong recommend kan anak dia kat lecturer yang akan jadi panel anak dia..aku mampu tersenyum dah aku cakap dengan pak cik tu,"saya try ye pak cik"....tp aku tak try pun.....bcz aku tau,pemilihan mestilah teluskan...lagi pulak aku ni bukan ye ade kuasa nak pilih orang kan...tp hopefully anak pak cik tu dapat la...
so bila tengok sesi interview semalam...teringat aku kat zaman aku dulu....hahaha.....hope sesi julai kali ini yang terbaik dan makin mantap!
chill jer...

1 comment:

keLaPe daN orKiD..... said...

ader yg ensem x lip?
hik3
akk plak x ley join wat hal tul la