Friday, April 10, 2009

permerhati yg tegar.......




cr siapkah pemerhati yg tegar....


siapakah pemerhati yang terbaik???


itu la kata rakan2 aku yang lain bila tengok gambar ni...hal ini sudah lame disimpan oleh rakan2 kelas yg lain....so aku rase ramai yang still bengang dgn hal ini....ini jugA kerana aku dapat banyak cerita pasal pemerhati ni....dia ni asyik duduk je...asyik tgk je..asyik lari kerja ja...bila time nak angkat barang,dia mesti tak ada...inilah rintihan rakan2 klas aku...aku pun tak tau nak cakap ape..secara jujurnya aku tak kisah pun...bg aku tolong mesti ikhlas...if buat kerja, tp berkire,asyik dok complain je orang lain tak buat kerja,same je jugak...so kepada pemerhati yang terbaik...kamu harus lah nerubah..kerana sikap kamu itu tidak disukai oleh rakan klas yang lain....kepada rakan2 lain pula,harap bersabar,dan jangan la dok complain pasal orang je la..betulkan diri dulu,baru kita boleh cita pasal orang..kepada aku pulak..amik la iktibar dari kedua pihak ini..supaya menjadi pedoman hidup dan menjadikan aku lebih matang...amin...
chill jer...

12 comments:

Anonymous said...

aku rse aku taw siapakah gerangan orang 2...perlukah aku menyebut namanyer yang penoh??? ataw sgkatannyer????

Anonymous said...

mungkin juge dia telah di training kan utk melihat shje.. mybe juga mase wat lab report kt sekolah dulu, dia menjadi observer terbaik.. dan mgkin juga dia tgok je bende tu siap sendiri.. dan kemungkinan juga dia anak kpd bison or profesor X ataupon Majinbu??? byk betul persoalan disini.. sme2 lah kita mncari jawapannye...

MR unknown said...

letak la name...jangan takut lo...jujur yang penting...

Anonymous said...

MUNGKINKAH NMA SEBENAR 2 MNUNJUKKAN SESEORANG 2 JUJUR?????? INI MENIMBULKAN 1 LAGI SOALAN YANG PERLU DISELESAIKAN...

MR unknown said...

hahaha...no komen...tp pelik la...nape anonymous lak....letak je la name wei...takut ka!

Anonymous said...

aku x de acc so jangan salah kan aku yek..
name pemerhati tegar 2 ialah BONG..
nick name die dikalangan RAKAN2 ialah KBKK..
Katak
Bong
Kepala
Kuda..

Anonymous said...

aku x de acc so jangan salah kan aku yek..
name pemerhati tegar 2 ialah BONG..
nick name die dikalangan RAKAN2 ialah KBKK..
Katak
Bong
Kepala
Kuda..

✖AzRaAi✖ said...

bong,bong,bong,bong..
kedekut
pemalas
bakhil
pengotor
lahabau
wei bong..utang aku mane????
gi clubing nak duit tarak..
paria betul.
jangan sampai kakiku berkata kata memintak utang...
bong..
dia pemerhati tegar..
wei..yg lain nak comment jangan la letak anonyumous..biar dia tau sape kite..
makan biskut sorok dlm locker,makan roti simpan dlm locker..
kedekut..
offer roti just offer kulit roti..
ati busokkkkkk...boooooooong.....
jasa mu di kenang..

Anonymous said...

bong!! azray yang tulis!!!!!

MR unknown said...

hhahahah
no komen broooo
lu settle sendiri dgn die k
hahah

Anonymous said...

so wat???
i wrote...
it was the truth!!!
nothing to be afraid.
if the "bong"felt unhappy with that come and face me la!
right alip?

MR unknown said...

ya2
u right
but
plez let us know ur self la...